FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är väl snarare riktigt bra att eventuella intresserade får reda på detta så inga dumma misstag görs.
|
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
..........
Senast redigerad av Mofeta den 2011-11-02 klockan 23:29 |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hade ocksa velat det om jag visste att jag haller pa med fuffens grejer, och inte vill att nagon annan pa forumet skall veta om det..
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis Kekke, dalish är det. Har snackat med han över telefon men han vägrar att betala.
Tycker inte det är ett regelbrott utan jag vill bara varna andra. Är aldrig misstänksam eller så mot någon men nu så är jag helt säker. |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Påbörjade arbete sedan gick du under jorden och där stod vi med arbetstimmar som du inte betalat för. Inget svar på mail,tele eller skype.
Och det är absolut inget regelbrott att varna andra. Du säljer något som du inte betalat för. |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
..........
Senast redigerad av Mofeta den 2011-11-02 klockan 23:29 |
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan i alla fall säga att jag gjorde ett s.k. Varulagersystem efter spec som kan hittas under tjänster -> Demo
|
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu får du ju sluta ljuga ihop massa skitsnack. Du betalade till och med mig men sen drog du tillbaka betalningen efter du har fått varan. Mofeta och Dalish skall självklart upp på svarta listan.
Senast redigerad av frecka den 2011-11-02 klockan 21:32 |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
2011-06-10 gick det ut en påminnelse till dig mot bolagsadressen som du givit oss i boxholm.
Jag tycker inte det tjänar något till att sitta här och skriva och försöka bevisa något, Men jag har långa skype konversationer om hur ditt system skulle byggas och vilka moduler som vart färdiga. Dock ska du ha en eloge om du vill reda ut saker och ting! |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
..........
Senast redigerad av Mofeta den 2011-11-02 klockan 23:29 Anledning: Personangrepp raderat |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|