FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jo , det är inte alltid det bästa alt. med extern support, det har vi själva erfarenhet av.
Vi går också över mer och mer till inhouse med något begränsade tider och där problemet åtgärdas direkt. Du har dock webbhotell idag med akut driftjour som oftast är 24/7. Det kanske räcker? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vad jag verkligen gillade med one.com var att de har chatsupport (på engelska under obekväm arbetstid) som svarar snabbt och kunnigt på vilken fråga man än har.
Vad de flesta svenska webhotell har är ett magert alternativ, att maila fram och tillbaka, och tyvärr verkar det ofta som supporten missförstår mer komplicerade frågor så man måste maila fram och tillbaka flera gånger innan något händer. Det är väldigt frustrerande. Chatt är mycket snabbare. Telefon är nog det bästa alternativet, men om man jobbar utanför normala kontorstider är det en pina också. Själv bor jag i staterna så det är en tidsskillnad på 9 timmar och jag undviker gärna att tala i telefon mitt i natten här. Jag har kollat runt lite och jämfört binero, surftown, loopia och wopsa och jag måste säga att mitt initiella intryck är att binero och loopia inte erbjuder unika IP, surftowns admin *verkligen* suger (har en site som har surftown) så än så länge verkar wopsa vara det bästa alternativet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var det roligaste på länge :P
Allt handlar om kostnader, den största delen av kunderna vill inte betala för 24/7 support och då anpassas tjänsten/priset efter den målgrupp. Sedan kan man fråga sig vad man behöver 24/7 support till, om man ser kostnaderna för det. Alla fall om man vill ha något annat än en dresserad apa som svarar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|