FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan.
Jag är otroligt sugen på att göra om designen till html-tips.se, och tänkte se om någon av er wn-medlemmar är sugna på att köpa den existerande designen som ligger uppe just nu. Designen är helt skapad av mig. Det vill säga, jag har inte köpt eller laddat ner något tema och sedan modifierat den utifrån det. Det jag har gjort är att, istället för att börja om från start, så har jag tagit twenty ten's tema, tagit bort alla css-klasser, och gjort om sidan helt till mitt. Jag har även modifierat olika uppförande i php, utifrån wordpress egna dokumentation. Sidan innehåller även ett par plugins, vilket också medföljer vid filöverföringen. Jag har även ett par PSD-filer så att ni kan ändra grafiska element, men jag kan även hjälpa till att själv ändra smått och gott, men då till en extra kostnad. Lite omdömme av andra wn-medlemmar hittar ni här via denna url: http://www.wn.se/t1049897.html Så vad tror ni? Är denna wordpress tema något för dig? Kontakt mig då via PM eller lägg en kommentar direkt i tråden. Priset vet jag inte ännu, utan kom gärna själva med en prisidé! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bud på 1 500kr är inkommet. Någon annan som är intresserad?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Personen som gav 1500kr tog tillbaka priset pga ekonomin. Dock är det en person som ville köpa en kopia av designen. Ingen ensamrätt till köparen längre!
EDIT* Jag bröt mot reglerna när jag skrev detta. Senast redigerad av jonssondesign den 2011-10-11 klockan 23:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tyvärr är det inte tillåtet att sälja systematiskt på forumet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Just ...... ...
Hmm, har du några tips på hur jag får ut informationen på ett annat sätt daniel.s? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är definitivt enkel och snyggt tema, men slösa inte tid med denna på themeforest.net - är ganska säker på att den inte kommer att accepteras. De kräver mycket mer och en hel del funktioner för att bli godkänd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |