FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla, tänkte höra hur många här som faktiskt utvecklar appar?
Jag har surfat runt en del och hittar faktiskt inget nischat svenskt forum för just detta. Vet ni om det finns något? Om inte, hur många skulle vara intresserade utav att dra igång ett? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Beror väl på vilket os du utvecklar appen för.
Eller tänkte du mer en webbapp som fungerar på diverse os? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Vet inte om det finns några speciella forum för detta på svenska. Läser just nu en kurs i iPhone-utveckling men är inte särskilt förtjust i Objective-C än så länge... Sneglar dock på Appcelerator Titanium som jag kommer utforska senare. Ett svenskt forum för app-utv. hade ju varit najs. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
#Linuus jag utvecklar för fulla muggar med titanium, hojta till om du behöver inspiration. Jag gav upp med att lära mig C.
Lite av just denna anledning det vore trevligt med ett app-nätverk. Man skulle kunna ta det steget längre än bara att fråga frågor som är relaterat till att programmera, man skulle kunna göra det till ett svenskt nätverk utav app-"entreprenörer" (om man vågar säga så). Ex skapa iAds-nätverk sinsemellan apparna osv. "En gemensam svensk front" eller något.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag har gjort ett forum för svenska app utvecklare, det gäller alla platformar, dock så finns det inget innehåll förtillfället, men med tiden så kanske det kan bli något bra. sidan finns på http://www.appverkstan.se
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|