FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Testade under invite-tiden (tror jag bjöd in några härifrån)
Tanken är god men det blev för krångligt* och när väl "nördarna" fått sina invites så var det stopp för mig att kunna dela ut fler. Folk sa att de hade tillräckligt med att ha koll på facebook och/eller twitter. Hade väl som mest ett 30-tal i mina kretsar men det hände inte så mycket Så föll mitt användarnamn för deras real name-policy och jag beslöt mig för att ta radera mitt konto - har inte saknat det *Förutom kretsarna finns här en bild över vem som kan se ens poster http://www.99.se/attachments/interne...lopp-gplus.jpg Senast redigerad av Ciffan den 2011-09-21 klockan 22:27 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
har g+ någon funktion i våra alldagliga liv överhuvudtaget?
räkna bort geekfaktorn som finns hos oss att man vill testa osv, är det något som kommer att användas? google wave var jätte hett i början.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Njae, innan var det kategorier för att kategorisera kontakternal. De hade inte någon direkt funktion förutom att man kunde skicka meddelande till alla i en grupp. Kanske något mer. Idén med facebooks nya listor är ju samma som med cirklarna i G+, dvs att man ska kunna kontrollera vilka man delar informationen med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om det är något som kommer användas beror inte på funktionerna utan på om användarna på facebook är beredda att gå över till G+. Just nu finns det inte några speciellt bra anledningar till varför man skulle göra det så jag tror det blir svårt för G+. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag ogillar hela Google+ konceptet. Räcker fint med Facebook.
Och nu har funktionen +1 för hemsidor, har även dykt upp i Adsense-annonser också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Deras "hangout" eller vad den kallas videokonferens funkade riktigt bra iallafall. Klart bättre än Skype
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vill Google konkurrera ut Facebook med detta så lär det bli tufft även om det innehåller en del funktioner som är bättre såsom hangout och huddle och bildhanteringen med picasa. Men tiden får utvisa hur det går antar jag.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|