FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
jag håller tyvärr med ovanstående talare.. :/ Designen i sig känns väldigt tråkig.. Om du kan html och css okej, så kan du LÄTT skapa din egna wordpress tema. Jag har själv gjort www.html-tips.se, med kunskaper i endast html och css. Självklart krävs det också en del kunskap om design för att få till en bra design, vilket inte alltid är lätt.. Om du känner att du inte kan skapa din egna design, så kan du kontakta mig, eller söka upp ett färdigt tema någonstans.. Själv tycker jag att man ska hålla sig ifrån gratisteman när det kommer till en sida som man vill arbeta länge på.. De flesta gratisteman har verkligen begränsad fantasi när det kommer till design.. tyvärr :/ Logotypen känns också som sagt lite tråkig ut, men jag tycker inte att det behövs någon överdriven logotyp till ett sådant här forum.. i stil med den du har duger, men fortfarande inte. Bakgrunden känns inte som om den går i samma bana som ett forum för ekonomi.. Här gäller enkla bakgrunder, inte grunge. För att stärka din nuvarande design så måste mycket fixas, därför känner jag att du bör tänkta över att ev byta ut designen helt. Hälsningar, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för alla komentarer. Hehe, som jag trode så är jag en stor nolla på webdesign, fast jag hoppades på att något var bra... Loggan på forumet som jag gjort själv tyckte jag var ok, men det brukar sällan räcka.
Det brukar vara en dålig ide med många kategorier på forum jag vet. Men jag hoppas att även några som har en ovanlig bank ska känna sig träffad och börja posta. Ska försöka hitta en annan design. Ska köpa in lite stockbilder och se om det inte kan hjälpa. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|