Citat:
Ursprungligen postat av AndreasJohansson
Va?! Vet inte hur många gånger jag har frågat om det inte finns någon möjlighet att bli förflyttat ifrån deras gamla system till det nya och har alltid fått samma svar. Det är tyvärr helt omöjligt.
Nu börjar jag bli seriöst less på binero och hur de hanterar mig som kund.
|
Detta var helt nyligen som vi började med att börja flytta fler kunder och tidigare hade vi inte möjligheten att ge förtur. Om du kontaktar mig så ska jag se till att du kommer att få tillgång till migreringen under nästa vecka. Vår migrering sätter fart på allvar nu i september och vi kommer att gå metodiskt fram server för server men vi har nu möjlighet att ge individuella kunder access till migreringen. Detta förutsätter att jag inte har 2000 mail i min korg i morgon så klart
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Att VD ska ordna migreringsscriptet på kväller och helger känns inte som ett hälsosamt upplägg. Det hade naturligtvis varit bättre att sätta en utvecklare på detta.
|
Det håller jag helt och hållet med om, tyvärr så är det ont om utvecklare och utvecklare som dessutom har 100% koll på Binero 1.0 finns det bara en som har och det är jag tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Jag har svårt att förstå varför man ens släpper Binero 2.0 innan den fungerar bra. Då blir såväl kunderna i 1.0 som de nya i 2.0 missnöjda... Som den var när den släpptes så hade en vanlig stabil cPanel varit tio gånger bättre. Där vet man att allt funkar som det ska.
|
Binero 2.0 är idag stabilt och har bra funktionalitet, tyvärr saknas cron jobs, men det är något vi arbetar med. Vi har gjort flertalet uppdateringar i bakomliggande system samt kontrollpanelen och upptiden i Binero 2.0 slår Binero 1.0 med hästlängder.
Jag uppskattar att ni startar en tråd om det här och ser fram emot konstruktiva diskussioner och erfarenheter kring vår migrering, för mig är det ytterst viktigt att migreringen fungerar bra och att ni kunder får en positiv upplevelse av den.