| FAQ |
| Kalender |
|
|
#16 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Captain Howdy är kanske anställd, eller bara en som använder en butik i deras plattform. Vem vet, men klart skall han få säga sitt, vad han tycker. Därav ett öppet forum.
e-handel.se är inte skit, som Nillson uttrycker det ovan, inte min avsikt att gå så långt med denna kritik. Nya plattformen har potential, men man måste ju bedömma alla system utifrån vad de levererar idag och till vilket pris. Vad jag vill säga att jag personligt inte tycker det är prisvärt för det man får. Tror de flesta är nöjda med kundtjänsten, men i slutändan är det inte kundtjänsten som gör dina kunder nöjda. Allt beror på vilka funktioner man vill ha och hur mycket man vill betala för det. Citat:
Jag har testat andra system och kunnat arbeta i både e-butiks gamla och nya system. Jämfört både funktioner och pris. Kanske är det också väldigt individuellt hur man uppfattar systemen och därför var mina sista meningar i senaste inlägget de råd jag verkligen ger och om man skall välja system: spendera flera timmar åt demoinstallationer - inte med säljare utan själv! . Senast redigerad av Helix den 2011-09-05 klockan 16:12 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|