| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Jag kände mig utanför som inte fått något rafflande erbjudande, men hittade nu mailen prydligt insorterade i Gmail spambox. Det går bra nu Crystone!
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Frågan är om det inte är företagen som säljer validerade e-postadresser som skall granskas/anmälas. Adresserna är uppenbarligen inte validerade utan i princip skrapade bara.
Med andra ord de erbjuder en tjänst med en lögn som argument. Sedan kan man undra hur det företaget som köper adresserna tänker. Att några hundratusen personer frivilligt har tecknat upp sig att få mail från vilket företag som helst, hur ofta som helst, låter väl inte speciellt trovärdigt. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
En sak som förvånar mig lite är att man väljer att skicka ut det här överhuvudtaget. I min egen lilla värld har jag hela tiden varit övertygad om att dom flesta som jobbar inom hosting av något slag var otroligt less på all reklam via mail och tycker det är ett ******* ofog som borde förbjudas (även om många av oss ändå säljer den typen av mailtjänster för att det finns pengar i det).
Har jag fel där att det anses vara relativt accepterat ändå med reklam via mail? |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|