FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Om du är utvecklare som stämmer in på kravprofilen nedan samt är boende så att du kan jobba heltid på en arbetsplats i centrala Göteborg så är du välkommen att kontakta [email protected] med ett CV. Jag vill inte ha några DM då det inte är jag som håller i urvalsprocessen överhuvudtaget, jag blev bara ombedd att fiska ansökningar ![]() Beskrivning: Bolaget är inne i ett expansivt skede och expanderar därför utvecklingsteamet! Som webbutvecklare arbetar du med nyutveckling och förbättring av Letsdeal-plattformen. Du ingår i ett snabbfotat mindre utvecklingsteam med höga ambitioner. I rollen får du ett stort eget ansvar och är med och påverkar från idéstadiet till implementation. Kravprofil: - Ett generellt intresse för programmering (du tänker i kod!) - Flera års dokumenterad erfarenhet av strukturerad PHP-utveckling - Du känner dig mycket bekväm med MVC-framework, SQL, CVS/SVN, CSS/HTML. - Du får ett plus i kanten om du har erfarenhet av: Iphone/Android, Mobila html-sidor, Linux-hosting, Betalningslösningar, E-handelsplattformar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|