FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Det gör jag! Jag har Ingen aning om vad jag har gjort för fel. Jag har hundratals sidor. Jag la ut AdSense på En sida. Sedan blev jag bannad.
Jag följde alla reglerna. När dom stängde mig fick jag ej reda på vad som var fel. Jag överklaga och fråga vad som var fel så jag kan rätta till det hela. Fick inte veta vad som var fel så jag kunde rätta till det. Skrev till dom igen o undra vad jag hade gjort för fel. Fick inget svar då heller. Jag är alltid seriös. Följer alla deras regler, policys osv osv. Jag måste ha blivit bannad av någon Mycket mer långsökt anledning. Att någon annan länkat till min sida från någon sida Google tycker är dålig eller oseriös. Och det kan jag ju inte hjlälpa. Eller påverka. Speciellt inte sålänge dom vägrar säga mig vad som är felet jag gjorde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om du vill tala om vilken sida det gäller så kan säkert någon komma med tips om vad det kan bero på.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sedan är hela din webbsida och all text en enda stor länk (till huvudsidan). Jag ser inte riktigt syftet med det annat än att lura till dig fler sidvisningar och möjligen tjäna lite mer pengar på CPM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Även om jag gissar att trådstartaren tillverkat sidan i syfte att locka till sig klick, så förstår jag inte vad du menar att den inte fyller något syfte. Finns ju mängder av information på sidan, så vet inte riktigt hur någon kan säga att den inte fyller någon funktion.
Men nu till min egentliga fråga, vad innebär privacy policy och hur fixar man en sådan? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|