FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nej, knappast... Man kan över huvud tagt inte se i 3D med ett öga, men man kan givetvis se en bild, men det blir inte 3D...
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är inte rekommenderat att du ser filmen utan brillor, det blir suddigt och som ett "skimmer" eller en släpande suddig effekt runt alla rörelser, verkligen inte behagligt. Jag och sambon såg Ice Age 3d i Oslo på Majorstuen, vi insåg att man var tvungen att köpa brillorna i godiskiosken utanför, eftersom vi inte skulle ha godis så var det aldrig en tanke på det. Och har man varit på Majotrstuen kino(bio) så vet man att det är inte populärt att smyga sig förbi över 1000 personer när filmen har börjat. :P
Så vi såg hela filmen utan 3dbrillor. Nu är jag inte helt säker, men jag tror att du får utbyte av filmen med barnen, även om du sannolikt ser den i 2d, tänker att du borde i alla fall slippa den dåliga bilden om du har glasögonen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Glasögonen ingår ju dessutom i biljettpriset. Åtminstone på de biografer jag varit på.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
suddigt oskarpt och man får huvudvärk.
|
|||