Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Third Party Tracking - Adservice

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-07-04, 10:37 #1
Kalledanz Kalledanz är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 21
Kalledanz Kalledanz är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 21
Det är precis som elofsson säger; det är två olika funktioner. Fördelen med Adservice 3.parts trackings system är att våra partners kan se, vilka sökord som ligger bakom varje konvertering på en kampanj (när man genererar trafik via Google Adwords eller andra former av PPC).

Som partner kan man också se både intäkt och utgift på varje sökord i sitt Google Adwords konto, då vårat system automatisk tar beloppet som partnern tjänar på varje konvertering, och lägger in det i partnerns Google Adwords kontot. På der sättet kan partnern snabbt se, vilka sökord som ger resultat och dom som inte gör det.
Kalledanz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
adservice, adservicemedia, thirdpartytracking


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017