Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Partner/partners sökes!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-06-16, 19:40 #1
Domine Domine är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2007
Domine Domine är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2007
Standard Partner/partners sökes!

Hej!

Söker en eller flera partners för kommande projekt. Söker dig som är extremt driven och bara inte vill utan VET att du kommer att lyckas. Allt jag kan säga i detta nu är att det rör sig om en tjänst med stor vinstmarginal.

För att beskriva mig själv så tänker jag konstant på nya koncept och affärsmöjligheter. Jag har väldigt hårda krav vid min bedömning/utvärdering av en idé så detta är inte taget ur luften. Däremot kanske det kan ses som ett slag i rymden att lägga ut en förfrågan på ett forum utan bredare presentation, men kanske leder det till något iallafall. Personligen har jag erfarenhet från både programmering och försäljning.

Söker främst en riktigt vass programmerare som vill erövra världen! Är även öppen för samarbete med andra kreativa målmedvetna entreprenörer.

Se detta som en kontaktannons så får framtiden utvisa vad det leder till. Jag kommer tyvärr inte att klargöra några idéer mer i detalj över mejl. Du som visar intresse för detta bör finnas i Stockholm med omnejd.

Är du den jag söker? Rätt person och kemi kan öppna för framtida samarbeten.
Domine är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017