FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om någon har swedbank och lyckats innan att handla därifrån och kan tänka sig köpa den åt mig, så vore jag tacksam. Överför pengar självklart först.
Visa kort från swedbank med vbv verka inte funka med paypal! Edit: Testade med brosans namn o kort o allt o paypal..men icke sa nicke! Samma sak igen.. live chatten slutade fungera när dom avbröt köpet. Senast redigerad av DudeRille den 2011-05-03 klockan 13:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nej, fyfan!
Jag försöker lösa detta med dom genom chatten men icke sa nicke! Jag ansluter till chatten med mail o order nummer sen står det att ja inte kan connecta till chatten försök igen senare..byter jag ip nr, namn och inget order nr så funkar de..dom pratar glatt med mig tills jag säger mitt order nr då kommer de igen att chatten inte funka!!!!!!!!!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har exakt samma problem med paypal och swedbank. Du är inte ensam, gör en snabb google sökning så får du se att typ 90% av swedbanks kunder har det problemet. Jag har varit i kontakt med banken dom säger det ligger hos paypal och paypal säger det ligger hos banken.
Dags att byta bank ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ingen som kan tänka sig köpa denna åt mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nästa gång, bojkotta de. Köp kvalité från themeforest istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |