Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Autentisering med OAuth / OpenID?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-05-03, 10:52 #9
niklasr niklasr är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2007
niklasr niklasr är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Knalli Visa inlägg
Jag skulle bli mycket besviken på en sida som tvingar mig att ha facebook eller nå liknande då jag är en av dom som vägrar sånt och det finns säkert många flera som också gör det. Så skulle helt enkelt bara surfa vidare då.
Tack för svar. Samma här: Jag vill inte tvingas i onödan men allra helst slippa hitta på ett nytt lösenord eftersom min hjärna kan roligare än lagra 80 olika lösenord när ett enda teoretiskt kan räcka. Vad anser du om att sidor tvingar folk att registrera ett nytt konto bara för att posta ett inlägg? är inte det än värre? Hos mig behöver man inte ha något konto alls, det går bra att göra ett tillkännagivande / annonsera och bara ha ett nytt lösenord till själva meddelandet. På så sätt har jag inte än "konton" men alla funktioner man kan ha utom egna profiler. Jag kanske inte kommer undan att ha ett eget sessionsobjekt i alla fall när jag kollar närmare på funktioner jag vill lägga till.
MVH
Niklas
niklasr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
autentifiering forum

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017