FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ja. Du tittar på de runt omkring dig som är vana att surfa och shoppa på nätet. Titta bara på de som inte är lika vana. Min mor anser alla butiker med "gul logotyp" vara bra - är de det? Hon kollar inte villkor, SSL mm., men hon ser logotypen som hon känner igen. Oftast vid hennes större köp tittar hon på logotypen och jag letar efter de dåliga vibbarna innan köpet ![]() Så det du skriver beror definitivt på kundgrupp. Senast redigerad av Helix den 2011-04-26 klockan 00:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Du har redan bestämt dig, det är bra dock baseras ditt val på okunskap vilket är trist.
Att man bedriver det som ab är rent skattemässigt. Nästan alla föreningar har en serviceorganisation i ab-gorm pga att avgifterna ska bli avdragsgilla för de anslutna medlemmarna. Sen så betalar man medlemskapsavg i sdh baserat på omsättning. Trygga ehandlare får dock flatrate första året vilket ger dem samma röst till lägre pris. Och ja bedrägerier kan alltid ske men om någon jobbar för att minska dem så kan jag inte se hur alternativrt att ingen gör någonting skulle vara bättre? Vem tror du lobbar mot regering gällande de nya lagarna från eu gällande cookies och returfrakter? Kanske du gör det eller isf kan du få 4 papp av mig också ![]() Eller sköter påtryckninar mot logistikbolag och betalväxlar samt banker för den svenska ehandelsbranschen, vem gör det bättre eller lämpligare än sdh. De är den enda motpolen ehandlare har mot leverantörer och den samlade kraften i sdh överstiger vida det man som enskild handlare kan åstadkomma. Sen är det såklart inget man måste ha men personligen tycker jag det är en nobrainer |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|