Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

VISMA har ordnat nätbutik för "dummies"

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-19, 11:03 #1
Doctor.Datas avatar
Doctor.Data Doctor.Data är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
Doctor.Data Doctor.Data är inte uppkopplad
Flitig postare
Doctor.Datas avatar

Reg.datum: Apr 2010
Standard VISMA har ordnat nätbutik för "dummies"

Jag var inne på Expressen igår och det är väldigt sällan jag klickar på annonser men eftersom jag är en dummies inom webbranschen så såg jag en annons där VISMA hade ordnat så att man kan bygga en egen webshop - "for" dummies"

Klickade och testade mig runt i webshopen och det jag saknade i webshopen som jag har i min ena webshop är att det ska finnas en drop-down ruta vid produkten. Till exempel där man som kund kan välja storlekar eller färg. Man kanske kan lägga till en drop-down rutan, det vet jag inte för jag satt inte så länge.

I alla fall tycker jag att det är väldigt bra att såna här funktioner lyfts fram all mer och mer på marknaden. Att vi som är helt bakom flötet kan kan bygga en hemsida så himla enkelt och lätt utan några besvär.

Det jag vill diskutera är, hur ser ni på den webshopen dom har ordnat VISMA
http://www.yourvismawebsite.com/admin och hur ser ni på att allt fler versioner kommer fram där man själv kan göra nästan allting som "dummies" inom webbranschen?

PS. Jag vet att den designen inte är den bästa och inte heller vet jag om man kommer åt koden för webshopen. DS.
Doctor.Data är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-04-19, 21:42 #2
Henke76 Henke76 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Henke76 Henke76 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Skulle nog akta mig för Visma när det finns alternativ. Min erfarenhet är att de lever kvar på stenåldern. Lite för stora, väldigt klumpiga och ligger alltid flera steg efter konkurrenterna.
Henke76 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017