FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det jag som är blind, eller har jag rätt i att möjligheten att avaktivera kommentarer på sidor/blogginlägg försvunnit? Har suttit och sökt länge på två olika installationer utav WP och det finns inte :S
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
WP-Admin / Settings / Discussion. Tredje kryssrutan uppifrån
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Undrar om TS inte menar på varje enskild sida i så fall måste man aktivera det i den nya WP versionen.
Högt upp till höger har du en liten flik "panelinställningar" Klicka på den så får du ner ett fält där du kan klicka i och ur det du vill ha tillgängligt bl a kommentarer |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är numera kluven
Jag installerade denna versionen samtidigt som jag köpte ett nytt tema - kan väl säga att jag inte tänkte allt för vackra tankar om denna temautvecklare ... innan jag fick klart för mig hur man kunde aktivera. Nu är jag ganska nöjd med att man kan ta bort en massa saker som jag inte använder på flertalet sidor/för flertalet inlägg. Samtidigt som det är nära att kunna få fram dem. Har även insett att kunder som är helt nya på wp uppskattar att det inte finns så mycket "saker" på sidan. Samtidigt glömmer jag bort det och det är väl därför jag inte är helt nöjd. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|