Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Initiera första kontakten med ny kund.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-03-21, 22:33 #1
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Ett tips är att fråga, fråga, fråga, fråga, fråga och fråga sekreteraren/receptionisten först så du inte bränner ditt skepp innan du gått iland.

Du måste vara noga med att identifiera kundens problem!!!!

Du måste absolut veta vad kunden har för problem, har de inget problem ska du inte föreslå en lösning.

Var aldrig oförskämd mot kundens webbsida, du måste först vara säker på att du och kunden har samma uppfattning om problembilden.

Visa aldrig upp ett förslag på en löning om inte kunden begripit att han har ett problem, för annars åker du ut med huvet först.

Det är bättre att fråga kunden om denne upplever ett behov att optimera sin webblösning. Men kolla upp om de har intern webbpersonal först, kasta inte sten i glashus.

Senast redigerad av Conny Westh den 2011-03-21 klockan 22:39
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017