FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej, Sweely här!
Jag, Stefan W och heavenclouds här på WN flyttade nyligen in på vårt nya kontor här i Göteborg. Det är hur jäkla nice som helst, trots att någon inredning inte blivit köpt än. Nästa: IKEA! Hur som helst. Vi har börjat sända live från kontoret 24/7. En rolig grej, liksom. Vi tjänar alltså inga pengar på det, utan tycker bara det är kul. Vi har valt att kalla det hela för Big Brother Web Edition 2011. Och nej, utröstningar kommer inte att ske i framtiden. Så fråga inte om det ![]() Länk: http://bros.nu/big-brother-webmaster/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Detta påminner mig om uttrycket "att se på när färgen torkar".. Skämt åsido, var är sexet, spriten och skandalerna!? Skärpning! På Powerking blir det inga skandaler
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu ska vi ut och kirra käk. Antagligen kinesiskt.
Kanske får oss ett tonårsdrama där borta ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul grej men kanske ska rikta om kameran lite ifall det går att urskilja personerna på gatan (är väl tveksamt med denna upplösningen) genom fönstret. Blir olaglig övervakning i så fall =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni har ju all inredning ni behöver, bord och 2 stolar?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kul grej kanske men fattar ändå inte, vem vill se två datanördar sitta och jobba ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
haha äh va inte meningen att vara taskig, kul grej ändå att testa =) och grattis till nya kontoret, min dröm med att en dag få sitta på kontor och ha några rbetskompisar att luncha med .
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Coolt att ni börjat köra tillsammans!
Men ska ni alla sitta o armbåga varandra vid 1 bord, tänkte på ergonomin :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tre gubbar och två stolar, jobbar ni i skift?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|