FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Håller inte alls med de som tycker det är bättre att ge pengar till svältande än till de som drabbats av naturkatastrofer. Både och är precis lika viktigt. Givetvis måste man göra vad man kan för att hjälpa både svältande och tillfälligt nödställda oavsett orsak.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-03-13 klockan 17:49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Visserligen inte bara Japan som råkat illa ut men man kanske skulle starta en ny välgörenhetsauktion http://www.wn.se/showthread.php?t=1040199 och skänka pengarna till nåt bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tartereandesire: Klart man ska ha kunskap om det som hänt tidigare, men nu snackar vi ju faktiskt om det som händer Nu och inte det som hände Då, om det hitills varit otydilgt, men jag förstår vad du menar och det är helt rätt det du säger.
Håller med dig lite där, alla behöver pengar/hjälp i sådanna hära situationer oavsett hur deras BNP eller ekonomi ser ut för den delen. Ja, man måste göra vad man kan, och vad jag kan göra (en random ungdom): Bara be för dom och skicka pengar jag har eller något, bara för att visa "mitt stöd". Network: Grymt initativ av Internet Sweden! Dom borde hålla något sånt igen kanske, (?) vad vet jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jordbävning, tsunami, några härdsmältor och nu har en vulkan vaknat till liv också :S
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror Maria Wetterstrand ligger bakom jordbävningen. Allt för att promota "förnybar energi" och riva våra svenska vakttorn (kärnkraftverken alltså)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|