FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tidningarna kommer eventuellt att kontaktas efter det jag har fått svar av en av dem som har högre status än sajtadministratörerna.
|
||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är ingen rättighet att få använda en specifik sajt.
|
|||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Men sluta va så trög nu..
Administratörerna representerar spigo.. Det betyder att dom representerar företaget. Ägare behöver inte ha med saken att göra men FÖRETAGET är fortfarande ansvarig för vad dess representanter gör (oftast) hur svårt kan det vara att förstå. Och kom med förklaringar för vad som hänt. Om inga pengar är involverade och inga trakasserier/hot/våld osv har gjorts så har du heller ingen grund att stå på. så förklara situationen bättre om du vill ha hjälp och sluta säg emot folk som har rätt ![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Du har inte rätt utan du har fel med tanke på att du antyder saker som inte ens stämmer. |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sätter ingen stopp för detta kommer fler att råka illa ut. |
||
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sluta tramsa och lämna sidan om ni inte gillar hur den sköts. |
|||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske bör även skriva att en av administratörerna skickade ett dumt email till en av dem som har drabbats av dessa trakasserier. En av sajtadministratörerna har fått information vilken administratör som har skickat detta email men han skiter fullständigt i detta.
Administratörerna ägnar sig åt att trakassera enskilda människor, de tar bort medlemmar på falska grunder och de kastar ut enskilda medlemmar från de olika spelen trots att medlemmen inte ens har brutit mot några regler. Detta som får förekomma på svenska Spigo och som nu är på väg att uppstå på Hemmets journal spelklubb måste få ett slut innan fler råkar illa ut. Ja, det har hänt att en administratör har förlorat sin status på grund av diverse skäl då är det inte svårt för sajtadministratörerna att byta ut de nuvarande administratörerna. Att påstå att jag är trög som en medlem här påståd att jag skulle vara det kommer han inte långt med eftersom jag inte är trög. |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Slå upp ordet bevis för då kanske du fattar att det finns bevis hur administratörerna ägnar sig åt att trakassera enskilda medlemmar öppet på svenska Spigo.
|
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nej, nu skiter jag i denna tråd på grund av vissa medlemmar här på WN.
|
||
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vart vill du komma med den här diskussionen? Du frågar vad du kan göra och svaret är att du kan kontakta ägarna till Spigo. Om du vill kan du även kontakta Hemmets Journal men var då noga med att ha belägg för dina påståenden eftersom påhittade angrepp räknas som förtal och är olagligt. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|