FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det beror nog på din vana skulle jag tro. Personligen tycker jag det är smidigare att sitta med en statisk HTML-sida i många lägen. Känns HTML-kodandet jobbigt så kör på Wordpress/Joomla om det känns bekvämare.
Jag vet inte hur smidig man kan bli med WP när det gäller trackerkoder. Jag kör med ASP-includes av separata filer för varje produktannons eller annonsprogram. På så sätt behöver jag bara uppdatera trackerkoden på ett enda ställe. På många sidor är det den enda ASP-kod jag kör och det är lika smidigt med PHP. Senast redigerad av kw_wasabi den 2011-03-08 klockan 14:47 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag använder också alltid WordPress.
Det finns många bra plug-ins för att hantera annonskoder där du bara behöver uppdatera på ett ställe. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
T.ex om du har en annons och ska köra den på en widgets och vill byta ut den, då ändrar du bara widgeten och inte i massa koder, vill du ha t.ex en banner i footern så lägger du bara till det i footer.php i Wordpress t.ex, och då visas den på alla sidor - vilket kan vara jobbigt om du kör renodlad HTML där allt måste göras manuellt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|