FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Problemet är väl att bakgrunden såg ut som lite mögligt halvruttet trä på något ställe. Är det Tullamore Dew (stavning?) som har nåt polerat trä i reklamen? Något åt det hållet kanske. Något som ger en mer exklusiv känsla...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår när jag kollade in din sida, då satt jag vid en relativt liten dator. Och jag använde mig utav Chrome.
Citat:
----------------------------------------------------------------- Det måste jag hålla med om, sen så har jag för mig att det är dem som har det i sin reklam. Men jag är inte helt säker. Senast redigerad av William den 2011-02-25 klockan 15:30 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Vikt: Superlätt!!" känns inte så seriöst. Skriv antingen ut antal gram, eller ta bort texten.
Och finns dom på lager? Handlar otroligt otroligt sällan från en butik som inte skriver ut vad som finns på lager (och inte). Ett tips är att köra förskottsbetalning genom Klarna (Klarna Pre-Pay tror jag tjänsten heter), så slipper du hålla på å kolla bankgirot titt som tätt. Och i kassan: frakt till Sverige = 25 kr, frakt till Swaziland = 20 kr. Det rimmar lite fel ![]() Sen när man dessutom läser Vanliga frågor så står det: Vad kostar frakten? - Frakten kostar endas 29 kr för leverans inom Sverige. Och varför inte slänga upp några bilder där klockorna sitter PÅ armen? Svårt att få en bild av hur stor klockan är med nuvarande bilder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
grymma klockor helt klart. har en liten fundering angående namnet... i alla andra sammanhang heter det "back to basics" så jag skulle tippa på att folk kommer blanda ihop dessa.
själv trodde jag namnet var s-versionen efter första besöket, märkte det på andra |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Du har alldeles rätt Advocacy, det finns en risk för att man blandar ihop det. Men man märker ganska snart om man kommit rätt eller fel. Dessutom handlar det om en ganska unik produkt som kommer göra sig bra i sökmotorerna. Men jag håller som sagt med, men ibland räcker inte fantasin till...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|