Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Driftig samarbetspartner sökes till projekt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-02-27, 13:37 #1
hoover hoover är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 48
hoover hoover är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 48
Standard Driftig samarbetspartner sökes till projekt

Hejsan.
Jag har burit på en affärsidé för ett webbprojekt en längre tid. Men eftersom jag jobbar heltid och har massa andra saker på gång så hinner jag aldrig riktigt hinner med det. Söker därför efter en samarbetspartner som skulle kunna hjälpa mig att realisera projektet och se till att saker blir gjorda, skulle gissa att utvecklingen tar ett par veckor. Alternativt så tar vi in hjälp från programmerare i ett lågprisland, men jag vill ändå ha hjälp av dig för att driva på projektet.

Jag utvecklar helst i PHP MVC, bra om du också gör det. Jag kan inom vissa gränser betala/låna pengar till projektet för marknadsföring, server etc. Men ingen lön kommer utgå till dig. Du får hälften av intäkterna från sajten, så det vill till att du tror på idén.

Det viktigaste är att du är rätt person/företag. Även om du inte kan programmera men är bra på att leda projekt, bra på marknadsföring etc så är du välkommen att höra av dig.

Jag är medelålders och bor i Malmö. Skriv ett PM om du är intresserad av att veta mer, inkludera din email.

Mvh
hoover är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017