FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag frågade fick jag ett nej. Fick lösa det själv genom att regga ett konto hos pingdom som pingade en sida på min sajt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Måste även säga att prestandan på binero har blivit betydligt mycket bättre senaste månaderna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jo att köra Pingdom var verkligen en källarlösning som funkade då.. Har bytt webbhotell så problemet är löst. Tack ändå |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
I gamla kontrollpanelen finns det fortfarande kvar men vet inte om det fungerar. Jag litar inte på det och har inte vågat röra det sedan det började experimenteras med både det ena och det andra. Där ligger det under avancerade alternativ när man gått in på en domän, däremot är CSS:en på den sidan heltrasig. Fick dessutom 404 på glömt lösenord-länken som skickades ut vilket uppenbarligen kunde lösas genom att köra samma url på subdomänen "old" istället. Undrar om Binero missuppfattat det hela och det är vi kunder som sitter på utvecklingsversionen?
![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker att Binero förfallit på senaste tiden, höga svarstider på en enkel webbplats, kass kontrollpanel, support som ignorerar frågor, tjänster som krånglar mer eller mindre hela tiden! De utlovar t.ex. 100% upptid av deras DNS-nätverk, men inte lyckas dem med de heller. Välj något annat som håller måttet, Crystones webbhotell kan man nu jämföra med Bineros utrymmes mässigt.
Alla dessa löften Binero slänger runt kan man inte lita på alls, en månad betyder oftast minst 3/4 måndaer. Så, för ert eget bästa - välj inte Binero kände en lättnad när jag bytte därifrån, till Crystone Webbhotell, sen VPS och nu egen server hemma ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag är 40+, och tycker att både Binero OCH du suger fett! Frågor på det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Senaste året så har ni på Binero givit en hel del tydliga signaler på saknad professionalism, men att snoka i ens kunds uppgifter som ni bara har tillgång till för att sedan publikt hänga ut denna på WN måste nog vara lågvattenmärket (hittills). Har ni inga regler alls vad ni får och inte får skriva här på WN?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är ingen som reflekterat över att kjette kanske börjar bli less på när "webbutvecklare" gnäller över deras tjänster, när det är så uppenbart att problemet ligger i kundens skitkod?
En ooptimerad WP installation med extra allt kommer ALLTID vara seg på en delad miljö, eller iaf upplevas som segare än den borde vara. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
![]() Det jag mest syftade på var den kategori "okunniga" som spyr galla över webbhotellet som första åtgärd. Gissningsvis tillhör dessa den yngre delen av skaran som (lite fördomsfullt) är "söndercurlade" och inte kan ta motgångar på ett vettigt sätt |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|