| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Har du inte betalat med kort? Dessutom har de väl registrerat dina personuppgifter och att det var du som flög?
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte kvitton från köpet hos norweigan som dom vill ha utan kvitton från hotell, restaurang etc. där dom ökade utgifterna i samband med det inställda flyget har genererats, det TS skall få ersättning för med andra ord.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja jag får väl skicka iväg originalkvittona då som rekommenderat eller dyl. En annan sak är ju att vi vet inte _exakt_ vilka saker vi kommer bli ersatta förrän de har kikat på det. Det vi ev. inte får ersatt vill vi ju försöka få på annat vis, t.ex. hemförsäkring. Känns som stor chans att de skickar det de inte bryr sig om i soptunnan... |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|