FAQ |
Kalender |
![]() |
#211 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#212 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citrusen:
Som jag sa tidigar, personalen på binero suger *host* hehe ![]() Jag kan vara en hjälpande hand och tipsa dig om "https://webbpost.binero.se/imp/login.php" som fungerar alldeles utmärkt. Är antagligen personalen på binero som inte vet vad dem själva har för webmail-adress eller så är det bara väldigt fuffens som jag sagt i ett antal inlägg... Senast redigerad av Alpha den 2011-01-17 klockan 23:39 Anledning: EDIT: Tagit bort skämtsamt personangrepp p.g.a Timofeys känslighet. |
|||
![]() |
![]() |
#213 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Edit: Den sistnämnda frågan syftade på att du skriver "suger" så ofta, vilket inte ger något seriöst intryck. Senast redigerad av Timofey den 2011-01-18 klockan 00:24 |
||
![]() |
![]() |
#214 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är 24 och hyfsat lugn förutom att jag blivit väckt av BINERO.
Hur är det själv? Du verkar gilla BINERO väldigt mycket har jag sett i dina tidigare inlägg. Akta så du inte blir "väckt" också, iofs skriver du bara gott om dem i forumet så den risken är väl liten. mvh |
|||
![]() |
![]() |
#215 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#216 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Johan_W: Vem gjorde detta till en digital sandlåda?
Titta igenom tråden en gång till. |
|||
![]() |
![]() |
#217 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad jag menar är att alla har förstått budskapet, vi vet att du hatar Binero nu. Kan förstå om du är frustrerad om något gått fel, men du behöver inte skriva det i varenda tråd.
|
||
![]() |
![]() |
#218 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lös problemet istället och lugna ner dig en smula. Nu gör du bara dig själv till åtlöje, ingenting annat. Skriv inte samma sak om och om igen, vi har alla förstått vad du tycker vid det här laget.
![]() |
#219 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#220 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Johan_W: Alla trådar jag skrivit saker om BINERO har att göra med just BINERO. Sedan skriver jag mer än bara "hat" i mina inlägg mot BINERO.
![]() Tartareandesire: Jag är lugn hehe, men det du skriver är irrelevant. EDIT: Eftersom du editerat ditt inlägg efter mitt inlägg så gäller inte detta längre. Mer tänker jag inte skriva. Senast redigerad av Alpha den 2011-01-18 klockan 00:20 Anledning: EDIT: Märkligt att det inte syns när moderatorer gör ändringar. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|