| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Ja, har pratat med dem, eller skickat support tickets vilket de inte svara på samt försökt skriva i deras live chatt då de endast refererar till mail support så sitter i litet nödläge.
Försöker även få lösenord till det konto du en gång i tiden skapade åt mig men får aldrig något mail. Kollat skräpposten etc men snustort. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Nu förutsätter jag att det handlar om [inleed.com]..
Och här förstår jag faktiskt inte hur [resellerclub] har med saken att göra. Resellerclub är DirectI´s återförsäljarnät, där det idag ligger drygt 50 000 subregistrarer - en av dessa har varit Proinet (där jag förstår att Kjette tidigare jobbat). subregistrarrollen med domäner/innehavare har sedan förvärvats av OK webbhotell - som sedan 2010-06-10 har en inledd konkurs. Därigenom har Anders och Martin ingen juridisk möjlighet att företräda OK Webbhotell, utan detta ansvar ligger numera på konkursförvaltaren. Vidare så _vad jag kan utläsa_ så är whoisförfrågan ställd till "PublicDomainRegistry.com" ( Response from Whois server whois.PublicDomainRegistry.com ) som är DirectI´s slutkundskanal, dvs DirectI´s sida för registrering direkt mot slutkundssegmentet. Så jag skulle i första hand försöka hitta konkursförvaltaren.. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|