| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tack för det snabba svaret! Som vanligt ![]() Fick inget bekräftelsemail i nya systemet. Skickade support-mail igår runt 15.00-16.00 tiden tror jag det var. Från kltorvanger{a}gmail.com. Gjorde beställningen via drop-down menyn i kontrollpanelen (den nya) Domän > Beställ ny domän. Vill också säga att jag gjorde beställningen i Onsdags, det blev strul med kredit-kortet så jag fick registrera om domännamnet men det visades fort- farande som ledigt så första beställningen gick inte igenom. Den andra beställningen gick igenom och jag tog screenshot på detta + att summan för domänen blev draget från mitt konto. Mvh, Kim EDIT: Och tack för information om migreringen som kommer ske. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Ok, då ber jag våra tekniker kolla varför du inte fick bekräftelsemailet. Kanske blev nåt fel med mailet i samband med att du fick göra om beställningen men vi kollar upp detta.
Det är helt rätt att du gör detta under Domännamn och Köp domännamn. mvh Anders Kundtjänst City Network |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ser fram emot ett svar antingen här eller via e-post! Mvh, Kim Torvanger |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|