| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Helt klart demokonto. Det är ok att kräva kontaktuppgift och sena ringa. Bara jag slipper skapa konto.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Tänk dig att du ska köpa en bil...
...de flesta vill veta vad den kostar och vad den kan prestera och en ganska många väll även veta diverse deltaljer om bilen som de kanske inte alltid förstår. Som säljare så kanske man vill hålla på vissa uppgifter för att kunna presentera ett erbjudande som det inte går att tacka nej till. Själv föredrar jag att låta web-platsen sälja produkten och sedan fylla på med egen tid när kunden inte hittar informationen eller behöver hjälp av annan anledning. Om ditt pris är på tok för högt så är det bra att inte skriva ut det, då är det bättre att nämna det i samband med att man förklarar alla fördelarna. Vore kanske olyckligt om någon konkurent skulle göra en jämförelse... |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för svaren!
Citat:
Men när man kollar runt så ser man att det är ytterst få företag i branschen som skriver ut pris och utförlig information. Varför är det så få som inte väljer att bara ta emot ordrar via offerter och skicka utförlig information vid personlig kontakt? Det är väl kan ske så man brukar göra affärer b2b, är det en bra idé att bryta emot det då? |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|