FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har man 2 st så stänger man ju ner en och sedan lägger över trafiken till den nya, skulle det inte fungerat som det ska flyttar man över trafiken till den andra igen. Är ju en sådan simpel sak så känns svårt att misslyckas så extremt. Man skulle ju kunnat ha 3 st till och med och testat köra viss trafik för test över dom nya men lite PBR. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Värt att läsa IDG's artikel: http://www.idg.se/2.1085/1.360655/br...slog-ut-binero.
Ja, det är ju inte särskilt bra reklam det här. Diggar headern "Ett misslyckat byte av brandväggar slog på onsdagsmorgonen ut hela webbhotellet Binero." - Haha det är så sorgligt men uppenbarligen sant ^^ |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har väldigt lite erfarenhet av serverdrift men till och med jag hade kunnat tänka ut att det är bra idé att göra en gradvis utbrytning och att testköra lite innan man kopplar ur de gamla maskinerna och kör allt genom de nya. Det är ju bara sunt förnuft att göra så. |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Komiskt på binerodrift.se (http://www.binerodrift.se/?groupId=47&m=201012): enligt den så ska den brandvägg som varit nere mest under hela året, varit nere i 3h och 35 minuter.
Bara idag var de väl nere i över 10 timmar.. ? |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lunarmys: Pingdom visar en uptime på 99.13% för denna månad. Binerodrift visar 99.45-99.66%
![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker Binero är grymma iaf, har inte haft några större problem med dem och jag gillar deras support och prestanda.
Det ända jag kan klaga på är att migreringen till 2.0 drar ut på tiden. De sa att det skulle påbörjas under hösten, dock vet jag inte vilket år... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon annan som har strul med att ansluta till dom med phpMyAdmin?
Får meddelande att deras certifikat löpt ut men även om jag lägger till ett undantag så funkar det inte. Va så igår med men då va det inget certifikat fel. Jag har inte kollat med supporten en tänkte först ta en koll här... |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
#10 | ||