FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skickade ett mail till idg kl 10.00, 10.16 är nyheten ute på idg.se, 10.25 börjar det hända saker på binerodrift. Kan vara ett sammanträffande, men det ser onekligen ut som att idg fick fart på binero.
____________ www.programlogik.se www.favoritposter.se |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Några sidor med anknytning till Binero jag besöker rullade upp, för att sedan rulla ner. Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
____________ www.programlogik.se www.favoritposter.se |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Till alla ni som gnäller att ni förlorar pengar: Om ni nu förlorar så jävla mycket pengar som ni hävdar, hade det inte varit bättre att då skaffa "riktig" hosting från början? Finns bara ett ord: Dumsnålt |
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Jag har använt Binero i nästan 10 år (på den tiden de hette Aleborg och det mesta var bättre) och för den typ av enklare sajter jag skapat åt kunder så har Binero fungerade lysande under många års tid, speciellt i förhållande till vad det kostar. Så att säga "man får vad man betalar för" är inte hela sanningen, de försämringar som skett på flera plan på senaste åren (och då tänker jag inte ens gå in på Binero 2.0) är ett avsteg från vad man brukade få för sina pengar. |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu börjar mina sidor rulla upp...
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skall också flytta mina sidor och domäner, detta är helt enkelt inte acceptabelt. Men vart?
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kolla in Första sidan på idg !
http://www.idg.se/ Binero utslaget Jättehaveri efter brandväggsbyte på webbhotellet - låg nere i flera timmar. |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bara för mig det är nere igen?
|
||
![]() |