FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, jag vet att det inte var någon kampanj no-dec 2009. tänkte mer på åren tidigare, en del bör ju förlängt något år innan de tappar intresse, därav mitt antagande.
Men eftersom det inte var 20K utan närmare 10K så är det lite skillnad. Men visst måste effekten ses av årets kampanj nästkommande år? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
@MRDJ - Ja, vanligtvis (annars närliggande).
@Sludent - Visst är det så att det finns en lägre förnyelsevilja för en del av "bulkköpta domäner", däremot så ökar denna vilja för domäner som redan förnyats. Det går därför inte att urskilja "kampanjdomäner" från andra domäner, när det är dags för den 2:a förnyelsen och framåt. Vet inte om jag är tydlig, men om du förnyat en domän du registrerat under ett kampanjerbjudande, så är förnyelsegraden lika stor för dessa domäner år 3 och framåt, som för andra "icke-kampanjade" domäner.. Så det är vid första förnyelsen som vi ser skillnad.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|