FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Är det verkligen så svårt att se skillnaden? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
SJ klarar sig nog, det blir kanske värre för Jernhusen som äger de svenska stationerna efter att SJ sålt dem :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Oavsett så är det en underlig liknelse. Det skulle snarare vara så att någon står med ett plakat och pekar ut var langaren håller till.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Edit: Nej, ursäkta. Banverket har tydligen ersatts av Trafikverket. Jag var inte riktigt uppdaterad. Senast redigerad av pelmered den 2010-12-14 klockan 14:14 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
henrik varför köper du istället inte bara tankafetast, en fågel viska i mitt öra att de har en rad stämningsansökningar på väg
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det finns två aspekter på detta.
Den ena är den legala som andra har påtalat. Där har jag inget att bidra med. Den andra "vinsten" för din del är att om du nu tar dig tid att hantera detta kan du senare utveckla andra idéer baserat på detta. Jag menar, "det är inte olagligt att veta hur man gör". Alltså, själva kunskapen är inte olaglig. Du kan göra en funktion med det du tänker dig. Det olagliga kommer först om det blir stor spridning av dina tjänster eller det du producerar. Du behöver kanske inte gå hela vägen. Det är många uppfinningar som kommer till på detta viset!! Så... Låt inte de juridiska tveksamheterna hindra dig att utveckla din idé. Kanske kan du med dessa nyvunna kunskaper senare utveckla andra tjänster som då inte hamnar i någon juridisk gråzon. *** Håll dig på rätt sida av lagen. Kunskap är inte straffbart. :-) Lycka till!! :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tankafett fick väl problem med lagen har jag för mig? och därmed stängde ner?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är Jernhusen som äger Stockholms centralstation och en del byggnader i närheten - vet inte riktigt hur det ser ut i resten av landet. Men om det är intressant får vi starta en ny tråd om det. Nu försöker vi hålla oss till ämnet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det bör dessutom vara skillnad på att driva en tracker och att upplåta plats för torrentfilerna i sig, antar jag.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |