FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Några polare har avskedningsfest imorgon - kvällstid. Kommer fortfarande givetvis att joina er - men det kan hända att jag lämnar stället en timme tidigare eller två
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag finns på 0765-718600 imorgon.
Jag kommer garanterat åka in så jag är där inne redan runt sen lunch. Tanken är att runt 4-5 snåret så sitter några av oss med en kaffe och småtjötar. Så vill ni komma då så får ni dra iväg ett sms så skickar jag svar på vart vi hamnar. Blir la något i eller runt om nordstan som är lätt o hitta. Simma lugnt och glöm inte av o komma :P. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Oj. Här går det undan! Man missar WN i en vecka, och vipps så är det träff i Göteborg!
Tyvärr så är jag upptagen idag, så jag får hoppa över denna gången. Hoppas att ni får det trevligt med mycket kreativa diskussioner! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Oj, detta missade vi helt.
Kollar med några på kontoret, tyvärr har jag själv redan lovat klä granen med kidsen ;-) Decemberveckorna är rätt fullbokade med olika events redan. Vi är med på nästa i Gbg till 100%, ha en underbar kväll nu! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
nu sitter jag i nordstand och ätit mig en Big Tasty :P.
Funderar på vart i nordstan det finns ett vettigt kafe där jag kan fördriva tiden i någon timme ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|