FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Snyggt! Men som sagts tidigare känns sidan lite väl blek och livlös. Dåligt med kontrast.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjohej igen kära kritiker.
Tack för ris & ros! Värdefullt. Satt igår och i förrgår och jobbade om lite, och hoppas att man har kunnat gå i rätt riktning. Ny version: http://dl.dropbox.com/u/1151346/hejamartin_webb_2.jpg *Detta är START-sidan, men jag har VÅRA TJÄNSTER aktiv, så ni kan se hur det ser ut med "active link" - lagt in "cases"-inkastare på startsidan, t ex familjebostäder, din sko. - partners har jag förminskat - placerat in kontaktuppgifter direkt tillgängliga i footern - kompletterat med lila som får vara en accent-färg till det rosa - lagt in en "banner" nedanför som kan användas för att promota en demonstration eller ett erbjudande. Hoppas på förnyad feedback från er, jag vill gärna komma ut i produktion med sidan - men inväntar er feedback! Tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt snygg design.
Det jag reagerar på är: - Kombinera rosa och lila är ingen hit - Tycker att 'active-fliken' tar upp alldeles för stor plats. Trodde först att det var någon form av vapensköld/logga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |