FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
uppdaterar google pageranken någon mer? har inte hänt något sedan April och dom brukar ju uppdatera var 3e månad!
http://googlepagerankupdate.com/ Google Last Pagerank Update 02 Apr. 2010 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Minns inte när Google uppdaterade sin PR sist, men det känns som om det var ett tag sedan.
Sidan du länkade till är för övrigt inte en officiell Google-sida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Här har du en sajt som visar exporthistorik så långt tillbaka som 2006. http://www.googleprupdate.com Din och min källa diffar på en dag, men det beror nog på att de ligger i olika tidszon. Citat:
Hur som helst så går det att ge säkra besked om tidigare exporter utan att det kommer från Google själva. Enligt vissa går det även att förutsäga en export ungefär en vecka innan den sker. Fråga mig inte hur de gör dessa förutsägelser men jag har bl.a. läst att det sker lite konstig aktivitet i serparna dagarna innan en export. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
nu får google ta o uppdatera PR ffs
![]() har snart gått 8 månader sedan senaste uppdateringen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Läst att de slutat med de också?
Dvs ingen direkt vikt längre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Vad spelar det för roll när paqerank uppdateras om det inte använts senaste 2-3 åren?
Om du vill kan jag ge din sajt robertssonrank 10 om du vill, blir du nöjd då? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
![]() PR väger inte lika mycket längre. Men det är fortfarande något att tänka på när man får länkar från andra sidor ![]() Google kommer för övrigt att uppdatera sin PR vid årets slut. Det är jag säker på! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|