FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer en sida vid namn lolton (domän lolton.com ingår - sidan ligger dock inte uppe, då mitt webbhotellskonto gått ut och jag inte är intresserad av att driva sidan vidare). Sidan är en aggregator (samlare?) av roliga klipp och videor från sidor som Failblog, Failbooking, Collegehumor m fl, via deras RSS-tjänster. Den uppdateras automatiskt var 15:e minut m h a en extern cronjobtjänst.
Besökaren har valet att välja vilket material som ska visas genom en ruta med checkboxar. Inställningarna lagras i en cookie, så ingen registrering behövs. Sidan är byggd i ASP och allt material samlas i en Mysql-databas. Budgivning slutar den 7 december. Senast redigerad av jocke12 den 2010-11-28 klockan 18:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kommer inte in på sajten...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Missade nämna att den inte ligger uppe i första posten. Ändrat. Tack.
Sidan ligger uppe lokalt på min dator, så skicka ett PM så får du åtkomst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det någon statisitk på sidan?
Inkomster? Kan du tänkas byta mot en annan sida? PM:a mig så man får se sidan också. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan promotades aldrig. Byggde den i förhoppningen om att göra det, men det slutade med att jag var den enda - om än frekventa - användaren.
Inga inkomster. Nej, det är inte intressant. Du har PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Budgivningen slutar imorgon och ännu har inget bud lagts. Reservationspris: 100 kr
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|