Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella TradeDoubler-tråden (Tråd 3)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-20, 13:33 #1
addiction1 addiction1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 209
addiction1 addiction1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 209
Citat:
Ursprungligen postat av TradeDoubler Visa inlägg
Hej,

Vid lanseringen av Comviqs nya hemsida har tyvärr webbutiken bitvis legat nere, därav kan du ha uppmärksammat en lägre konvertering. Detta är dock nu åtgärdat och ska fungera som vanligt.

Vi ber om ursäkt för de problem som uppstått i samband med detta.

Vänliga hälsningar
TradeDoubler
Jag har inte fått något svar angående min fråga ovan. Snart startar julhandeln och då bör spårningen för Telia fungera korrekt.

Kan ni kolla på det jag skrev ovan och återkomma så fort som möjligt?

Tack.
addiction1 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017