FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har några kunder hos Binero. När kommer incidentrapport?
|
|||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen vidare pr: http://www.idg.se/2.1085/1.351632/pr...inero-utslaget
|
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Nykomling
|
Unik driftsäkerhet ?
![]() |
||
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tyvärr är det väl så att det går inte ha redundans på allt och ändå försöka hålla nere priserna eller leda prisutvecklingen.
Tycker däremot att det var mycket vänligt av konkurrenter att inte göra en Binero/Surftown och gotta sig med lite flashiga banners på idg och här. |
|||
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Nykomling
|
Min hemsidan funkar igen men dem har raderat bort innehållet!!
Ngn som har fått samma symptom ? Edit: Kollade hastigt bak i trådarna, verkar som om de flesta har samma problem. Trodde från början att min sida blev hackad ![]() Senast redigerad av oklok den 2010-11-08 klockan 13:36 |
||
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Nykomling
|
Nu verkar vår sajt och mail ha kommit igång i alla fall..
Men saknar fortfarande alla mail som borde kommit in under driftstoppet, men gissar att binero läser in dom "när dom har tid", för dom är väl inte borta? |
|||
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte så att binero läser in något någonstans, utan snarare kan börja ta emot det som skickas från andra utgående emailservrar. Det beror på skickande email server hur länge dom försöker igen, men de flesta försöker åtminstone i 12-24 timmar.
|
|||
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Medlem
|
Alla mina sidor kom tillbaks för en halvtimme sedan, men nu är en sida nere igen. Men inget innehåll borta i alla fall.
|
|||
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||