| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Finns hur många som helst, men här kommer några favoriter:
Spotify Foursquare- lokaliseringstjänst med "communityaktig del", bli borgmästare när du checkar in på ställen. Gowalla- checka in på ställen och skaffa items. Twitter for iPhone iStudiez Pro- för schema, prov, betyg Awesome Note- anteckningsprogram. Du kan dela in dem i mappar, maila dem. Har Google Docs och Evernote-synk. Reeder- RSS-läsare Momento- samlar dina feeds från Facebook, Twitter, Flickr, Last.fm. Du kan också skriva anteckningar varje dag (dagbok). Evernote- anteckningsprogram som synkar med datorn. Swedbank BeejiveIM- chat, stöder Gtalk, MSN, Facebook mm Dropbox- du kommer åt dina filer lagrade i Dropbox-molnet från iPhone, dator. Angry Birds- bästa spelet! Fruit Ninja- kul, du ska skära sönder frukt. Bejeweled2 Mega Jump- en söt gubbe ska hoppa uppåt men stöter på hinder.. Doodle Jump- se ovan Cut the Rope- labyrint/pusselaktigt spel där du ska mata ett monster med godis, men för att göra det måste godisbiten transporteras och det finns faror. 7-eleven- har ofta gratisgrejer eller bra erbjudanden Pressbyrån- ger ut gratisgrejer VLC Shazam- känn av musik och ta reda på låttitlar genom att låta appen lyssna av låten. Prisjakt ShopShop el liknande- shoppinglista TV.nu Mina utgifter- håll koll på dem Hipstamatic- ta riktigt coola bilder som man gjorde med analoga kameror Camera +: bästa kameraappen! Bilderna blir mkt snygga IMDB Wikiamo- wikipedia Brev&paket från Posten Tripit- reseplanerare, vidarebefodra alla bokningar till en emailadress och de dyker upp i appen. Lokaltrafiksapp (SL/UL/Västtrafik eller var du nu bor) IKEA ICA Tasteline-recept Arla-recept Barilla- recept och timer för olika sorters pasta! WCQuiz- frågesport om geografi Currency |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Haha tack så otroligt mycket för alla era tips! Verkligen toppen! Nu vet jag vad en hel del timmar kommer gå åt till..
![]() Alla appar låter verkligen intressanta och användbara. Men en som verkligen satte sig i huvudet var den där "Ego" - Den verkar suverän! Tack igen och jag mottager mer än gärna ännu fler tips
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|