FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hahaha det skall vara minst 20 års livserfarenhet (året man söker in på polishögskolan). Jag menar arbetslivserfarenhet! ![]() Dock så tror jag nog mera att Polis yrket är min grej eller ambulans personal eller liknande. För jag gillar att hjälpa andra, lösa problem osv. Sen tar vi den stora frågan, hur många av er vill inte åka ut på larm som polis och typ köra lite hej vilt (även om man inte kan köra "hej vilt")? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Nu är det ju så här att man inte får välja enbart godbitarna när man jobbar och efter att ha läst hela tråden så säger jag bara en sak: Glöm bort att välja nu, du har en del uppväxt kvar att klara av först. Det sagt i all välmening för som någon redan har sagt så är det mer eller mindre omöjligt att välja vid din ålder. Njut av den lilla bit ungdom du har och skaffa dig hyfsade betyg. Det finns alltid komvux, högskoleprov etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Asså detta är sant.. Jag ska inte tänka på jobb och framtid nu, ska njuta medans jag kan, tack till alla som medverkat i tråden, ni får skicka pm om ni vill mig ngt ![]() Kan komma upp en liknande tråd när gymnasievalen närmar sig! tralalal. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|