FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Free push på alla domäner - säljer som privatperson.
Fast pris på allt. Adsense.nu .ink sida : 1500:- Anakonda.org - 1000:- artificialities.com - 100:- assfuckers.net - 100:- availers.com - 100:- axiomatization.com - 100:- biobiljetter.net - 1500:- enkel sida rankar bra på biobiljetter (men sidan raderas vid försäljning) bloggium.com - 1500:- massor av backlinks breakingvideos.com - 1500:- camshowgirls.net - 300:- cigg.net - 1000:- sexnoveller.info - 500:- svenskidrott.com - 500:- Tandhygien.net + blogg 500:- PGA förra köparen börja (strula) Posta "Såld + domän " för att köpa så pmar jag dig Skriv om du vill köpa nåt, andra diskussioner vill jag inte ha i tråden! Senast redigerad av knullis den 2010-10-28 klockan 09:26 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Orkar inte med massa bök när det handlar om hundralappar, efter att vissa personer skrivit om att .nu adresser i nte byter ägare på rätt sätt igenom push så tror många nu att det gäller alla domäner. en .net domän tex som pushas på namecheap är giltigt, efter du mottagit domänen kan du själv fylla i ditt namn som ägare på den. och detta ändras då också i whois. Förtydligar en gång till alla domäner i min lista här PUSHAS på namecheap. det är mitt sätt att göra business , aldrig blåst någon och har igenom tiderna pushat fram och tillbaka omkring 10k domäner Och Lyx jag menar inte du är en strulig person, men jag orkar helt enkelt bara inte hålla på med massa papper PGA en domän för ett par hundralappar inget mer med det. när jag dessutom i säljtråden angett det är push som gäller Senast redigerad av knullis den 2010-10-28 klockan 08:25 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
så man kan inte få en authcode och byta registrar utan att först skaffa ett konto på namecheap vid eventuellt köp?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja jag föredrar absolut att bara behöva pusha. jag kikade på namecheap.com nu och hittar inte ens hur man får ut auth koden. men får ut EPP code är det samma sak? visst kan jag ge den istället för att pusha om nån föredrar det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Har själv ett tiotal domänkonton som jag är i farten att samla på ett (resultat av domänköp/siteköp/bolagsköp) dock smått offtopic :P lycka till med domänerna. var lite fina potentialer där ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Cigg.net på pending - men inte fått betalning än så är någon snabbare så är den tillgänglig
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du kanske ska ge folk 10 dagar att betala åtminstone? Det är ju normal sed...
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men... vad är det nu ? min försäljning jag sätter reglerna? jag behöver ha in denna vecka till en annan grej försöker därför snabbt bli av med dessa.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|