FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja men menade att de verkar kosta 600$ att köpa det. = några tusen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men ärligt talat. Det är värre med alla som förstör denna tråd.
Kan ni inte sluta förstöra trådar med arga kommentarer. Prissättning är helt fritt och upp till säljaren och ev. köpare. Möjligtvis kunde det framgått att det var ett köpt skript men vad gör det? Han svarade ju på att det var det trots tonen i tråden.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Antagligen inte då det fortfarande antagligen blir billigare att köpa denna sida startklar än att köpa ett script, installera, registrera domän, beställa webbhotell, översätta och marknadsföra etc. om man inte har tillgång till gratis arbetskraft. Men det är fritt fram för den som vill göra det, men det är också fritt fram att köpa sidan för den som vill göra det. Anledningen till utgångspriset är att jag hellre behåller sidan om det inte är någon som är intresserad att ta över den till det priset. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tartareandesire: Som jag sa tidigare skulle det vara bättre om plattformen framgick redan i originaltexten. Men det framgick sedan efter att tveksamheter uppkommit. Givetvis förstår jag vikten av att veta vad man köper. Jag skulle aldrig köpa något jag inte vet vad det är. Jag tror även det bästa om andra: Att man själv får avgöra om det man vill köpa är värt pengarna och att man kollar upp vad man köper. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ignonera min tidigare kommentar...
Insåg precis att säljaren håller på med fulspel/bedrägeri. Senast redigerad av eliasson den 2010-10-28 klockan 07:21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kan vi summera det här och rensa upp i tråden.
* Sajten bygger på ett färdigt script, med unikt (?) utseende * Sajten har strax under 1000 medlemmar * TS anser att det finns stor potential att göra något stort av sajten Sen att några (även jag) tycker att priset är högt är irrelevant. Det var bra att vi fick allt utrett, men nu tycker jag att en moderator kan städa upp lite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja någon moderator får gärna ta bort ordet unikt ur trådtiteln om det måste vara byggt på ett script med ensamrätt för att kallas unikt.
Som jag sa menade jag att jag inte känner till några andra svenska communities med liknande utseende och funktionalitet. ------------------------------------- > eliasson: ??? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|