Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Snygg design, helt klart. Dock tycker jag att texten i varianttabellen var lite liten och köpknapparna i den ytan malplacerade.
Sånt är lätt att jobba med dock.
Det är mera ett arbetssätt att skriva validerad kod än en budgetfråga, anser jag själv. Man tjänar på att skriva rätt från början. Till en början kanske det tar lite längre tid, men när man väl kommit in i det så flyter det bra.
Sedan är det en annan sak om man ärver kod i projektet - då tar det tid 
|
Grejen är med den tabellistan är att det var otroligt tajt att få in allt som var önskat därav att allt i tabellen fick krympas ner. Men det ska ses över om man kan göra det bättre.
Och helt korrekt, hade jag skrivit allt från början så hade det varit 99.9% validerat som jag alltid strävar efter. Men nu var det en ärvd kod, och med denna uppdatering v1.8 så gjorde teamet en designförbättring, ny checkout och massor av nya funktioner.
Tack för synpunkterna!
Citat:
Ursprungligen postat av Kimppa
Hej,
Jag tycker att det ser väldigt bra ut & det är lätt att använda sig av sidorna!
En sak jag tänkte på (kanske bara är jag) men när man håller över bokstäverna/kategorierna så visas artikelkategoriernas bokstavsordning horisontellt (ex. A B C D), jag hade nog föredragit:
AE
BF
CG
DH
Om du förstår vad jag menar, men det är nog kanske bara jag hehe.
Sen bara en liten liten sak. På "Om Oss"-sidan under rubrik "Detta gör oss unika" så sticker den översta raden ut lite. "- Vi" har ett mellanslag före "-".
Det var nog allt från mig!
Ha det bra!
|
Hej,
Kul att du nämnde att den var skön att navigera runt på. Vilket vi hade ganska stor förstudie på. Menyn vet vi att den listar kategorierna helt fel. Det ska självklart vara i vertikal ordning. Menyn kommer få en komplett uppdatering den närmaste tiden.
Angående undersidorna så lägger Svanströms innehållet själva och inget vi kan göra åt saker men det är bra man ska vara petig.
Tack!