Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Kan väl glatt meddela att det är en drös med funktioner som kommer implementeras, våra utvecklare implementerar och lagar buggfixar varannan vecka för allmänna funktioner som vi skall implementera. Det är små förändringar hela tiden men stora när man samlar ihop allt. Cronjobb samt maillistor är väl det som står högst på listan som kommer implementeras väldigt snart.
Det gäller bara att ha lite tålamod, även om jag förstår att en del tycker att gamla kontrollpanelen inte fungerar så tillfredsställande som man hade hoppats på. Detta beror allra mest på antalet kunder som ligger där idag.
Sedan kan man väl även tycka som domänkund hos Binero att det saknas en hel allmänna funktioner i Binero 2.0 som finns i gamla som kommer implementeras i nya, men vi hoppas givetvis att det inte superviktig funktion, nog för att det allra mesta kan lösas via vår support tills dess att allt finns implementerat.
Men ni skall veta att vi sliter arslet av oss här för att tillgodose allas önskemål samt att vi stressar så mycket vi kan med vad gäller migreringen, vi vill inte faila på en så stor punkt som är så otroligt viktigt att allt, då menar jag verkligen ALLT skall gå bra till.
Vi har så pass många kunder och skulle alla köra Wordpress så hade migreringen varit klar den 8:e mars 2010 (dvs 1 dag efter lanseringen utav Binero 2.0), men så är inte fallet. Om någon vet så här på rak arm utan att vara insatt att migreringen skulle lösas med en liten oneliner hör av sig till mig omgående!
|
Tack för ett utförligt svar