FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer iväg bloggtjänsten blubbi [.] se.
Körde igång sidan någon gång i slutet av Maj 2010 och har spenderat runt 400 kr på google adwords för att få in lite bloggare. Sidan är baserad på Wordpress MU och innehåller lite modifikationer samt en del valbara teman och tillägg. Statistiken räknar sammanlagda besöksmängden på alla bloggar och det finns för tillfället 266 registrerade bloggar. Sidan har inga intäkter. Sidan finns inte med i alltför stor utbredning på Google, bara ca 200 resultat.. går att åtgärda enkelt genom att göra startsidan lite större och lägga in senast skapade bloggar och senaste inlägg för att på så sätt indexiera alla bloggar allt eftersom de skapas (finns färdiga kodsnuttar för detta på nätet). Börjar budgivning på 2000+moms. Mvh Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Inga intäkter, är det för att du inte har reklam eller att du bara inte fått något?
Är hur som helst väldigt intresserad av sidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
La in AdSense för 2 eller 3 dagar sedan som inte gett något ännu, det är dock en standardstorlek som jag tror Firefox blockerar automatiskt (fast jag kan ha fel). Dessa annonser finns i varje inlägg på samtliga designer och ändras via en "annons".php-fil.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Sänker utrop till 1000+moms
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
2 st bud på 1000+moms inkomna via PM, ingen har höjt ännu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej. När avslutas auktionen?
Kan man få en demo på hur eventuell admin panel ser ut? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi kan väl säga Tisdag 5/10 18:00.
Åker bort 10/10 - 17/10 så antingen sker all flytt innan detta eller när jag kommit hem. Adminpanelen är precis som på en vanlig Wordpress-installation bara att du har möjlighet att ändra alla användare i MU. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Inkom inga kvarvarande bud, har inte lyckats få tag på de som skickade in bud 2:a Oktober. Sidan uppe för försäljning igen, 1000+moms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 1200+moms inkommet via PM. Auktionen kan avslutas Lördag 9:e 18:00, så kollar jag av vinnare och fixar allting med köpet när jag kommer hem 17:e.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Auktion avslutad!
|