FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
hej kul tråd, har precis befunnit mig i Thailand , och kommer återvända dit inom kort precis som flera andra här.
Min bror har precis lagt upp en sida angående boende och så i det nämnda landet som kanske kan komma väl till pass bland alla svenskar därnere. www.Thailandannonser.se Hoppas vi ses därnere, kör ihop ngn WN träff eller så. Senast redigerad av Flyrib den 2010-10-04 klockan 19:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
@Knullis, bra information om kostnadsläget där nere. Jag har aldrig varit i Thailand själv så jag vet inte vad det kostar. Vet bara att folk sagt att det är billigt där
![]() Vi väljer att åka till ett land som är billigt så att fler ska kunna åka med. Huvudtanken bakom är dock att njuta av värme och solsken istället för mörker och kyla i Sverige. Och att göra det tillsammans med ett stort gäng entreprenörer. @Terabyte Bra input om kostnader och effektivitet. Jag har inget boende i Sverige så jag har inga räkningar där. För andra är det nog annorlunda. Huruvida man klarar av att vara effektiv eller inte är en del av utmaningen. Det är en av anledningarna till att jag och Christoffer vill ha med oss fler på resan. Att sitta i ett rum med 10 andra gör en mer motiverad att arbeta effektivt än om vi var själva på ett hotellrum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||